Stockholm med familjen Adler Del 1

De här härliga ungarna och deras föräldrar åkte vi till Stockhom med några dagar. Vi tog tåget upp och
möttes av en lätt duggande huvudstad. Det var ändå med humöret på topp som vi tog Djurgårdsfärjan
till Gröna Lund. Det var mycket folk och långa köer med framåt kvällen tunnades det ut...
om det berodde på att regnet tilltog eller att Allsång på Skansen började låter jag vara osagt.
Ett paradis för slushälskare som Vince och Lucia.
Vi tog oss tillbaka till Hammarby Sjöstad för att sova en natt på hotell innan nya äventyr väntade nästa dag...
Vi tog Skärgårdsbåten ut till Södra Grinda för att bo 2 nätter i en enkel campingstuga. Vi besökte Grinda
2008 precis när i fått barnbesked om Vince så det var med stor glädje vi återkom med Daniel, Johanna,
Ludvig och Melvin! Vi hade 3 härliga dagar på denna ö, och jag tog så många härliga bilder som jag
gärna vill visa er. Därför har jag valt att dela upp vår resa i två inlägg. Nästa inlägg kommer
förhoppningsvis redan imorgon kväll.
Jag ser att det är så många som läser- men kommentarererna ekar så tomma. Skriv gärna en liten rad
om vem du är och var du gör och hur du hittade mig!
Kika nu gärna på bilderna från vår första dag på Grinda....
Vince är intresserad att att fotografera, men jag har försökt att avstyra det en tid då jag vet att lillasyster
då också vill göra- och jag är rädd om min kamera. Men nu gav jag Vince möjlighet att testa fota oss lite
vid strandkanten. Kan ju vara bra att ha en liten assistent ibland. Frågar ni mig så tyckte jag att han fick till
det riktigt bra, kul att han delar ett av mina intressen!
Bästa resesällskapet som stod ut med oss i 3 dagar!
Efter en gourmetmiddag i vår stuga bestående av nudlar, chicken nuggets och knäckebröd gick vi ner till Framfickan vid hamnen för att lyssna på Livemusik, dricka ett glas rosé och njuta av den vackra kvällen.
Spännande att se en helikopter som flyger från ön.
Gadnatt från en fantastisk dag i Stockholms skärgård.